måndag 15 mars 2010

Saker som aldrig händer


SAKER SOM ALDRIG HÄNDER; Johanna Lindbäck

Jag längtar efter att få läsa Johanna Lindbäcks fjärde bok! Så här ser den ut i alla fall och den kommer ut i juni. Jag tycker mycket om de tre tidigare böckerna: EN LITEN CHOCK, MIN TYP BRORSA och TÄNK OM DET DÄR ÄR JAG (det finns inlägg här på bloggen om alla tre titlarna), och har helt klart höga förväntningar på SAKER SOM ALDRIG HÄNDER…

Boken handlar om Andreas som precis har flyttat från Luleå till sin pappa som bor i Björsbyn, ett litet samhälle utanför stan.

Andreas börjar umgås med Erik, som var Andreas bästa kompis när de var små. Det blir också Erik som ställer upp när alla andra, kompisar i klassen och flickvännen sviker.

Ytterligare inlägg kommer såklart när jag läst boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar