onsdag 15 september 2010

Beautiful Blogger Award fortsättning...


Sååå; Sju intressanta saker om mig själv...Tja, så intressanta vet jag inte om de är, men här kommer i allfall 7 PERSONLIGA saker om mig!

1. Löjligt överbeskyddande när det gäller våra katter.
2. Ska börja på ridskola igen efter 30 (!) års uppehåll.
3. Tycker i hemlighet mycket om att pärla pärlplattor.
4.Har, för att vara bibliotekarie, det just nu väldigt rörigt i mina bokhyllor.
5. Längtar så gott som alltid till London.
6. Blir stressad vid filbyte när det är mycket trafik.
7. Kass på att hitta gula kantareller.

Så där ja! Klart! Nu ska jag bara be att få återkomma med sju finfina bloggar. Det finns så många...Jag har också haft problem med att länka i mina inlägg så jag hoppas att detta har rättat till sig snart. Det går fint att lägga in länkar till andra sidor under t ex externa länkar, här till höger, men inte i texten i mina inlägg.

2 kommentarer:

  1. Ah, vad kul det later! Sjalv har jag haft uppehall i 10 ar fran ridningen och jag langtar efter det, men jag kan tyvarr inte se att jag kommer att kunna ta upp det igen under de narmaste 3 aren...Menmen, den som vantar pa nagot gott!

    SvaraRadera
  2. Ja, i dag blir faktiskt första lektionen, förutom när jag var och provred!!!Väldigt spännande. Och vilken fin blogg du skriver. Ännu en trevlig bekantskap! Kul!

    SvaraRadera