måndag 29 november 2010

Gästspel på annan skola

Härom veckan så var jag på en annan skola än den jag arbetar på i vanliga fall och pratade böcker. Nu äntligen, kommer en lista på de titlar jag hade med mig!

5:an

Öppna ditt hjärta av Coleen Murtagh Paratore
Resan till River Sea av Eva Ibbotson
Mord i blicken av Lena Lilleste
Kompisboken av Lin hallberg
Den femte mannen av Petter Lidbeck

6:an (om det hade fungerat med tiderna!)

Magi av Angie Sage
Den yngste tempelriddaren av Michael Spradlin
Sms från Soppero och Hej vacker av Ann-Helén Laestadius
Darkside av Tom Becker
Tvillingsjälar av Jacquelin Wilson
Nyckelbarnen av Sara Kadefors

7:an

Blade av Tom bowler
Frost av Maggie Stiefvater
Kram från Alice av Suzanna La Fleur
Rekryten av Robert Muchamore
Ondvinter av Anders Björkelid
Vad mina vänner inte vet och Vad min flickvän inte vet av Sonya Sones

8:an

Skuggvarelser och Blodets röst av Magnus Nordin
Hungerspelen/Fatta eld/Revolt av Suzane Collins
Om jag stannar av Gayle Forman
När vi försvann av Cylin Busby
Det är så logiskt alla fattar utom du av Lisa Bjärbo

9:an

Utan ett ord av Barclay Linwood
Nattfåk av Johan Theorin
Himlen börjar här av Jandy Nelson
Här ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld
Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell
Hungerspelen/Fatta eld/Revolt av Suzanne Collins

1 kommentar:

  1. Grattis, jag har precis gett dig en cherry top award. Se: http://superbrabok.blogspot.com/2010/11/tackar.html

    SvaraRadera