måndag 31 januari 2011

Lite segt...

Det är inte särskilt tätt mellan inläggen på den här bloggen just nu...

Dels beror det på lite hög arbetsbelastning, men det beror också på att jag är inne i någon sorts lässvacka. Jag har inte haft något läsflyt vare sig med barn, ungdom eller vuxenlitteratur på ett tag. Det konstiga är att det hela började under jullovet då jag var ledig och skulle kunna ha läst massor. Skumt. I vanliga fall så kan jag alltid fuska mig igenom lässvackor genom att strunta i att läsa vuxenböcker och bara hålla mig till barn och ungdom. Vips, så brukar jag vara igång igen! Men den här gången har det varit segare. Även det här kan så klart bero på lite för mycket att göra på jobbet, även om jag inte brukar tycka att det hänger ihop.

Men, nu känns det som om det är på väg att släppa. Har flera titlar som jag längtar efter att ta tag i hemma på nattduksbordet! Hoppas på grymt läsflow fram i vår!

2 kommentarer:

  1. man får vara glad över det man hinner ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, så är det ju, man (läs jag!!!) får försöka tänka så...

    SvaraRadera