torsdag 3 februari 2011

Flyt

Titel; Flickan under jorden
Författare; Elly Griffiths
Förlag; Minataur

Titel; En dag
Författare; David Nicholls
Förlag; Printz Publishing

Titel; I det tysta
Författare; Andrew Taylor
Förlag; Forum

Äntligen känns det som om jag fått lite läsflyt igen! Blev väldigt glad när jag i går började kika lite i Flickan under jorden av Elly Griffiths och genast kände att det här blir nog en fullträff! När jag sedan förstod att det hela utspelar sig i Norfolk strax utanför King's Lynn, där jag har spenderat en hel del tid, blev det ännu bättre.

Parallellt läser jag också En dag av David Nicholls, och bara njuter än så länge. Av bara farten plockade jag också med mig I det tysta av Andrew Taylor hem ifrån biblioteket, så nu känns det som om helgen är räddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar