måndag 14 mars 2011

Lite snålt med inlägg...

Vissa kanske har lagt märke till att inläggen inte kommer så tätt som de brukar på den här bloggen längre? Anledningen till det är att jag ska sluta som skolbibliotekarie på Båtsmansskolan och i och med det så  har det varit lite annat att stå i. 

Jag ska fortsätta som bibliotekarie inom kommunen, på huvudbiblioteket i Mölnlycke och det ska så klart komma en ny skolbibliotekarie till Båtsman.

Hur det blir med den här bloggen har jag inte riktigt bestämt ännu. Jag kommer fortsätta skriva lite inlägg om barn och ungdomsböcker ett tag till i alla fall, och sedan så kommer min efterträdare säkert att fortsätta bloggen på något sätt. Vi ska bara klura ut hur...

Lite dumt blir det ju i och med att bloggens namn är Annettes bokblogg. Jag återkommer så snart vi vet hur vi ska göra, men här kom i alla fall en förklaring till varför det varit lite tunt med inlägg på sistone! Fram tills dess så skriver jag inlägg, så ofta jag hinner, även om dessa i fortsättningen inte kommer att vara så Båtsmansrelaterade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar